An overview of the past, present, and future of Virtual Reality (VR)

An overview of the past, present, and future of Virtual Reality (VR)





ورچوئل ریئلٹی (VR) کے ماضی ، حال اور مستقبل کا ایک جائزہ


آخر کار ، "وی آر کا دور" شروع ہوچکا ہے ، اور نئی ٹیکنالوجیز جو ایک کے بعد ایک تخلیق کی جارہی ہیں وہ معاشرے کی شکل کو نئی شکل دینے کی کوشش کر رہی ہیں۔ انفارمیشن ٹرمینلز اور ڈسپلے ڈیوائسز جو سائنس فکشن ناولوں اور فلموں میں ایک دفعہ خواب میں دیکھے جاتے تھے وہ واقف اجناس بن چکی ہیں جن تک رسائی ہوسکتی ہے ، اور جسمانی جگہ اور معلومات کی جگہ کو جوڑنے والے نئے آئی او ٹی ڈیوائسز ایک کے بعد ایک پیدا ہوتے ہیں ، اور یہ اور انٹرنیٹ پر معلومات کے بڑے اثاثے یہ سب مل کر متعدد سسٹم اور خدمات مہیا کرتے ہیں جو لوگوں کو جوڑتے ہیں اور لوگوں کو معلومات تک پہنچاتے ہیں۔
ایک "سائبر اسپیس" سوسائٹی آنے ہی والا ہے ، جہاں مواصلات اور برادری ، اور معاشرتی انفراسٹرکچر اور کاروبار ایک دوسرے سے قریب سے جڑے ہوئے ہیں۔ یہ واقعی میں ایک ڈیجیٹل جڑواں معاشرہ ہے۔

دو سائنس اور ٹکنالوجی ، 3D اور VR کے درمیان ایک بہت بڑا رشتہ ہے۔ تھری ڈی کی تاریخ کو پیچھے سے دیکھنے سے پتہ چلتا ہے کہ ہر 30 سال بعد 3D میں تیزی آتی ہے۔ اور اس 3D عروج کے بعد ، ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ایک رجحان ہے جہاں VR تیزی کے ساتھ سامنے آتا ہے۔ تاریخ میں ، تھری ڈی پہلی بار 19 ویں صدی میں نمودار ہوا تھا ، لیکن یہ سن 1920 کی دہائی میں 3D ابتدائی دور میں ہی تھا۔

・ 3D پیدائش
1838: انگلینڈ کی رائل سوسائٹی کو ایک دقیانوسی آئینے کے طور پر پیش کیا گیا
・ پہلا سٹیریو ناظر
1853: اناگلیف (anaglyph) ، جو تین جہتی امیج ہے جس کو بائیں اور دائیں آنکھوں میں مختلف رنگوں کے ساتھ سرخ اور نیلے رنگ کے فلٹرز منسلک کرکے اور ہر آنکھ میں سرخ اور نیلے رنگ میں کھڑے ہوئے پیرلیکس تصاویر دکھا کر بنایا گیا ہے۔ پیدا کرنا
of 3D کا ڈان
1920: ٹائم شیئرنگ 3D فلمیں
لال یا سبز رنگ کے بجائے عام رنگوں کے ساتھ شے کو سہ رخی لگانے کی خواہش معاشی طور پر موثر نہیں ہے۔
3D پہلی 3D بوم
1950 میں ، پولرائڈ طریقہ ، یعنی پولرائزیشن کا طریقہ عام طور پر استعمال ہوتا تھا۔
3D دوسرا 3D بوم
سن 1980 کی دہائی میں ، 1950 کے 30 سال بعد ، دوسرا تھری ڈی بوم پیدا ہوا۔ سرکلر ڈیفلائزیشن کا طریقہ جو آپ کو 3D دیکھنے کی اجازت دیتا ہے یہاں تک کہ اگر آپ اپنی گردن کو جھکائیں
V VR کا ڈان
دس سال بعد ، 1960 کی دہائی میں ، کمپیوٹر گرافکس (سی جی) کے ساتھ سہ رخی تصاویر بنائی گئیں۔ ہمیں 3D احساس ہوا ہے جس میں کمپیوٹر گرافکس کی شبیہہ حقیقی دنیا میں VR (لفظ "VR" دستیاب نہیں ہے) میں ظاہر کی گئی ہے ، اور اس تصویر کو انسانی حرکت کے مطابق نظر کے مطابق دیکھا جاسکتا ہے۔
V پہلے وی آر بوم
پھر ، 10 سال بعد ، 1990 کی دہائی میں ، آئی پیون نامی مشہور سسٹم ڈیٹا دستانے کے تعاون سے ، جو VPL نے ناسا کے ساتھ مشترکہ طور پر تیار کیا ، خود کو VR دنیا میں پیش کیا جاتا ہے۔

کک اسٹارٹر جس نے وی آر تحریک کو متحرک کیا
پامر کی ایجاد کردہ اوکلس رفٹ نے ان دنوں عام صارفین کے لئے وی آر مارکیٹ کے آغاز کو متحرک کردیا۔ یہ 2012 میں ہی تھا کہ پامر نے کلاؤڈ فنڈنگ ​​سائٹ کِک اسٹارٹر پر پی سی کے لئے VR ہیڈ ماونٹڈ ڈسپلے "اوکلس رفٹ" شائع کیا اور ہدف کی رقم سے 10 گنا زیادہ $ 2.4 ملین اکٹھا کیا۔
گیمنگ کا ایک نیا آلہ ، اوکلس رفٹ ، ایک ایسا آلہ ہے جو عام صارف کو وی آر کا تجربہ دیتا ہے۔ اس کے بعد ، ڈویلپر کٹ 1st (DK1) 300 ڈالر میں فروخت ہوا ، دوسرا (DK2) 350 ڈالر میں فروخت ہوا ، ڈویلپر ورژن مجموعی طور پر 200،000 سے زیادہ یونٹ میں منتقل ہوا ، اور پوری دنیا میں ڈویلپر افراد اور کمپنیاں ہیں۔ قطع نظر ، کسی نے بھی VR مواد تیار کرنا شروع کیا۔
Oculus مارچ 2014 میں فیس بک کے ذریعہ حاصل کیا جائے گا۔ پھر ، 2016 میں ، VR فرسٹ ایئر کہلانے والا دور داخل ہوا ، اور دنیا میں مختلف ہارڈویئرز آنا شروع ہوگئے۔

مجازی حقیقت صرف تخلیق کا ایک آلہ ہے۔ یہ ایک ایسی دنیا کا روپ دھارتی ہے جو صرف انسانی سر میں ہے ، یعنی مجازی حقیقت خیالات کو مجاز بناتی ہے۔
جب ہم نئی صدی ، 21 ویں صدی میں داخل ہورہے ہیں تو ، بہت سے خواب جو انسانیت نے کبھی نہیں ڈھونڈے وہ نتیجہ خیز ہوگئے۔ ہم ایک ایسے دور میں داخل ہونے جارہے ہیں جہاں ہر شخص نئی مشینیں استعمال کرکے یا پہن کر ہر شخص کی تخلیقی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو بڑھا سکتا ہے!

Comments