Applying VR content experience to the business


Applying VR content experience to the business





کاروبار میں وی آر مواد کے تجربے کا اطلاق
ورچوئل رئیلٹی (VR) / بڑھا ہوا حقیقت (اے آر) ٹیکنالوجی ، جو کھیلوں میں پہلے استعمال ہوتی تھی ، اب کاروبار میں استعمال ہونے لگی ہے۔

کاروبار تیزی سے ورچوئل رئیلٹی (VR) اور بڑھا ہوا حقیقت (اے آر) ٹیکنالوجیز استعمال کررہے ہیں۔ یہ کھیل کی معروف ٹیکنالوجیز کاروباری میدان میں صارفین کے مواصلات کے طریقے کو تبدیل کر رہی ہیں۔
وی آر / اے آر ڈیوائسز اجناس بن چکی ہیں اور کم لاگت والے ہارڈ ویئر کے طور پر تقسیم ہونا شروع ہوگئی ہیں۔ کاروبار میں ، وی آر / اے آر ٹیکنالوجی نے صارف کے تجربے کو ڈرامائی انداز میں بہتر بنایا ہے اور وہ پیش کش اور مواصلت کا ایک مثالی ذریعہ بن گیا ہے۔
براہ راست ایکشن VR کے ساتھ کسٹمر کے تجربے کو بڑھانا

گیم مکمل طور پر ڈیجیٹل ماحول میں ورچوئل ورلڈ کو دوبارہ پیش کرتا ہے۔ دوسری طرف ، براہ راست ایکشن وی آر جسمانی دنیا کو وی آر کیمرا کے ساتھ گرفت میں لاتا ہے اور ورچوئل دنیا کو دوبارہ پیش کرتا ہے۔
آئیے کنڈومینیم سیلز انڈسٹری کو دیکھیں۔
نیچے دی گئی تصویر میں VR کیمرے کے ساتھ اپارٹمنٹ کا ایک ماڈل روم ہے۔ کنڈومینیم کے ماڈل روم میں ، کنڈومینیم خریداری کے ل many بہت سے درخواست گزار جمع ہوتے ہیں۔ ایک ہی وقت میں ، ماڈل روم کے آس پاس دیکھنے والے افراد کی تعداد محدود ہے۔ لہذا ، ماڈل روم کی باری کا انتظار کرتے ہوئے ، صارف بات چیت کی میز پر بروشر اور ماڈل کو دیکھتے ہوئے سیلز پرسن کی وضاحت سنتا ہے۔ اسی جگہ وہ ٹولز دکھائے جاتے ہیں جو براہ راست ایکشن VR استعمال کرتے ہیں۔ ماڈل روم کے اندرونی حص photographے کی تصویر پہلے ہی پیش کرنے کے لئے وی آر کیمرا استعمال ہوتا ہے ، اور یہ سیلز پرسن کے مذاکرات کے آلے کے طور پر تشکیل پایا جاتا ہے۔ صارفین ماڈل روم میں داخل ہونے کا انتظار کرتے ہیں اور براہ راست ایکشن وی آر سے اپنے خوابوں کو پروان چڑھاتے ہیں۔ پرچے اور ماڈل کے برخلاف ، آپ ماڈل روم میں داخل ہونے کا تجربہ حاصل کرسکتے ہیں۔ وی آر مواد میں ، نہ صرف کنڈومینیم کے کمرے بلکہ آس پاس کے ماحول کو بھی گولی مارنا اچھا ہے جہاں واقعی کنڈومینیم تعمیر ہوا ہے۔ اسٹیشنوں ، اسکولوں اور اسپتالوں کی سمتوں ، اور سپر مارکیٹوں اور پارکوں کے راستے گاہکوں کے اطمینان کو ڈرامائی طور پر بہتر بنائیں گے۔ یہ ایسا تجربہ ہے جو پہلے ماڈل روم نہیں ہوتا تھا۔
سیاحت کے کاروبار کے مشمولات کے بطور وی آر

مقامی حکومتیں اور سپورٹ گروپس موجود ہیں جو سیاحوں کو راغب کرنے کیلئے وی آر کا استعمال کرتے ہیں۔ اس کا استعمال بہت سے ناتجربہ کار لوگوں تک پہنچنے کے لئے کیا جاسکتا ہے ، اور تجربہ کار لوگوں سے بہت سارے سوالات نکالنے کے ل a ایک آلے کے بطور استعمال ہوتا ہے۔ ٹوکچی ، ہوکائڈو میں ، "سیاحوں کے بروشر کی حیثیت سے VR" کو عام مقصد کے مواد کے طور پر منتخب کریں ،
・ ایک شخص جس نے ہنیڈا ہوائی اڈے پر وی آر کا تجربہ کیا
experience صرف 2 منٹ کا تجربہ اور 3 منٹ براہ راست گفتگو
・ ٹوکاچی VR ریکارڈنگ کے مشمولات
crowd مجمع فنڈنگ ​​سے تعاون یافتہ۔
・ ہم نے کل 5 منٹ میں مضبوط اعتماد اور طویل مدتی تعلقات جیت لئے۔ ایک پرستار ملا
کہا جاتا ہے کہ اس کے ساتھ ایک ٹریک ریکارڈ موجود تھا۔
براہ راست عمل VR مواد اعلی مصروفیت حاصل کرنے میں کامیاب ہوتا ہے اور اثر کو زیادہ سے زیادہ بنانے کے لئے ایک آلے کے طور پر موثر ہے۔

استعمال کی دوسری مثالیں

براہ راست عمل VR مشمولات کو استعمال کرنے کی ابھی بھی بہت سی معروف مثالیں موجود ہیں۔ استعمال کرنے کے لئے متعدد مقامات ہیں جیسے دکانیں متعارف کروانا جیسے کیفے ، اسکول متعارف کروانا ، گرجا گھروں اور سہولیات کا تعارف۔

مارکیٹنگ

کمپنیوں کے لئے صارفین کی ترجیحات اور برانڈ کی وفاداری کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کا وی آر مواد ایک مؤثر طریقہ ہے۔ عام طیاروں کی تصاویر اور ویڈیوز کے ساتھ ، یہ سمجھنا مشکل ہے کہ گاہک کیا دیکھتا ہے اور اس میں کس چیز کی دلچسپی رکھتا ہے۔ تاہم ، VR یہ تجزیہ کرنا آسان بناتا ہے کہ 360 ڈگری والے مواد میں کیا ہے اور کیا آپ کو دلچسپی ہے۔ مستقبل قریب میں ، وی آر پر مبنی مارکیٹنگ کا کاروبار بھی دلچسپ ہوگا۔

Comments